Gemlord – luksusowa biżuteria z pereł
<

Jak kupować


img

Poniżej przedstawiamy Państwu krótką instrukcję korzystania z naszego sklepu - mamy nadzieję, iż ułatwi ona Państwu dokonywanie zakupów.

1. Wyszukiwanie biżuterii.

2. Filtrowanie wyników wyszukiwania.

3. Dodawanie produktów do koszyka lub schowka.

4. Składanie zamówienia.

5. Dokonywanie płatności.

6. Wystawianie opinii po zakupie.



1. Wyszukiwanie biżuterii.

W naszym sklepie udostępniamy dwie wyszukiwarki produktów: prostą oraz zaawansowaną, a także możliwość wyszukiwania produktów, których opis zawiera poszukiwane przez Państwa słowo.

Wyszukiwarka prosta dostępna jest w postaci menu, rozwijającego się po najechaniu myszą na pozycję "NASZA BIŻUTERIA" na belce menu, u góry strony. Kliknięcie na określone elementy menu umożliwia wyświetlenie produktów należących do określonych kategorii bądź też produktów wykonanych z określonych gatunków pereł:

Wyszukiwanie proste: NASZA BIŻUTERIA

Wyszukiwarka zaawansowana umożliwia bardziej precyzyjne znalezienie produktów poprzez wybór wielu kryteriów. Po najechaniu myszą na pozycję "WYSZUKAJ PRODUKTY W SKLEPIE" rozwinie się menu, w którym mogą Państwo zaznaczyć interesujące Państwa opcje. Kliknięcie przycisku "Przeszukaj sklep" spowoduje wyświetlenie produktów, spełniających określone przez Państwa warunki:

Wyszukiwanie zaawansowane biżuterii

Trzecią możliwością wyszukania produktów jest użycie pola tekstowego po prawej stronie belki menu. Może być ono przydatne jeśli pamiętają Państwo kod produktu lub charakterystyczne słowo występujące w opisie. Aby wyszukać produkt w ten sposób należy wpisać poszukiwane słowo i kliknąć w przycisk z lupką:

Wyszukiwanie biżuterii wg. kodu

2. Filtrowanie wyników wyszukiwania.

Jeśli skorzystali Państwo z wyszukiwarki prostej lub zaawansowanej, wyświetlana jest lista produktów, spełniających zadane przez Państwa kryteria. Mogą Państwo dalej filtrować tę listę poprzez rozwinięcie sekcji filtrów umieszczonej tuż nad listą wyszukanych przedmiotów (należy w tym celu kliknąć na element pokazany na ilustracji poniżej):

Kolczyki z perłami - filtrowanie

Zostanie rozwinięta sekcja filtrów, umożliwiająca dalsze zawężenie Państwa wyboru. Sekcja ta będzie różnić się w zależności od dotychczas wybranych opcji - w szczególności, po wybraniu niektórych kategorii produktu, wyświetli cechy charakterystyczne dostępne tylko dla danej kategorii (zaznaczone na ilustracji poniżej). Uwaga: kryterium to dostępne jest wyłącznie po wybraniu jednej kategorii produktu z menu wyszukiwania prostego. W celu uzyskania listy produktów zawężonej do wybranych przez Państwa opcji należy - po ich wyborze - kliknąć przycisk "Aktualizuj wyniki":

Aktualizacja wyników wyszukiwania

Po zastosowaniu wyboru, zawierającego co najmniej jedno kryterium dodatkowe, nad listą produktów wyświetlane są szare prostokąty z nazwami wybranych przez Państwa opcji. Na prawym końcu prostokąta znajduje się pole z krzyżykiem, którego kliknięcie usunie filtrowanie według danego kryterium, automatycznie aktualizując listę wyszukanych wyrobów:

Usuwanie kryteriów wyboru


Wyniki wyszukiwania mogą Państwo również posortować - alfabetycznie według kodów produktów lub według ceny - korzystając z listy wyboru umieszczonej po prawej stronie od przycisku sekcji filtrów:

Sortowanie wyników wyszukiwania




3. Dodawanie produktów do koszyka lub schowka.

Przeglądając wyszukane produkty mogą Państwo zdecydować się na dokonanie ich zakupu - w takiej sytuacji, należy dodać je do koszyka zakupów. Jeśli wcześniej założyli Państwo konto w naszym sklepie, mogą Państwo również korzystać z funkcjonalności schowka - jest to miejsce, w którym mogą Państwo gromadzić podobające się Państwu produkty, nad którymi chcieliby Państwo jeszcze się zastanowić lub dokonać ich zakupu w późniejszym czasie. Dodanie produktów do schowka lub koszyka możliwe jest na dwa sposoby. Pierwszym z nich są przyciski, które wyświetlą się po najechaniu na produkt na liście wyników wyszukiwania (tylko jeśli produkt jest dostępny):

Dodawanie produktu do koszyka

Drugim sposobem jest dodanie produktu do koszyka lub schowka przy pomocy przycisków, które znajdują się na karcie produktu wyświetlanej po kliknięciu produktu na liście wyników wyszukiwania:

Dodawanie do koszyka ze strony produktu

Produkty znajdujące się w Państwa koszyku lub schowku mogą Państwo wyświetlić poprzez kliknięcie odpowiednio pozycji "KOSZYK" lub "SCHOWEK" w prawym górnym rogu strony:

Wyświetlanie koszyka lub schowka



4. Składanie zamówienia.

W celu złożenia zamówienia na produkty dodane do koszyka należy przejść do sekcji "KOSZYK" poprzez kliknięcie odpowiedniej sekcji w prawym górnym rogu strony, wybrać sposób płatności oraz rodzaj dostawy z dostępnych opcji wyświetlonych pod listą umieszczonych w koszyku produktów, a następnie kliknąć przycisk "Przejdź do kasy":

Wybór sposobu dostawy i płatności

Jeśli zakupu dokonują Państwo po zalogowaniu do swojego Konta Klienta, to w następnym kroku należy wypełnić dane adresowe. Jeśli wcześniej wprowadzili je Państwo do sekcji "Moje adresy" powinny zostać automatycznie wpisane do formularza, przy czym w każdej chwili mogą je Państwo modyfikować. Klienci niezalogowani natomiast w kolejnym kroku muszą wybrać jedną z trzech opcji:

- założenie konta (jeśli jeszcze nie mają Państwo konta w naszym sklepie),
- zakup bez rejestracji (jeśli nie chcą Państwo zakładać u nas konta),
- zalogowanie na konto (jeśli mają już Państwo konto w naszym sklepie).

Wybór dalszej ścieżki zakupu

W każdym przypadku produkty w koszyku zostaną zapamiętane i w dalszych krokach system poprosi o wprowadzenie Państwa danych adresowych, zaakceptowanie regulaminu oraz potwierdzenie złożenia zamówienia.

Po otrzymaniu Państwa zamówienia zostanie Państwu wysłana automatyczne potwierdzenie otrzymania zamówienia przez sklep Gemlord.pl. Po zweryfikowaniu zamówienia oraz dostępności produktu, otrzymają Państwo następnie potwierdzenie przyjęcia zamówienia lub informację o oczekiwaniu na odbiór osobisty (jeśli wybrali Państwo taką opcję). Z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji zostaje zawarta umowa kupna-sprzedaży.



5. Dokonywanie płatności.

Płatności za złożone zamówienie można dokonać na jeden z trzech sposobów:

- zwykłym przelewem na konto naszej firmy,
- szybkimi płatnościami internetowymi za pośrednictwem serwisu Przelewy24,
- gotówką przy odbiorze osobistym.


Zwykły przelew

W przypadku jeśli wybrali Państwo pierwszą z wymienionych opcji, dane do przelewu otrzymają Państwo w podsumowaniu, które wyświetli się po ostatecznym potwierdzeniu zamówienia w ostatnim kroku ścieżki zakupowej. Dodatkowo zostaną one Państwu przesłane w e-mailu potwierdzającym otrzymanie przez nas Państwa zamówienia.


Przelewy24

Skorzystanie z opcji szybkich płatności Przelewy24 umożliwi Państwu dokonanie płatności elektronicznym przelewem bankowym - jest to szybki i bezprowizyjny sposób na dokonanie płatności. W tym przypadku do wysłania zamówionych przedmiotów wystarczy nam powiadomienie z serwisu Przelewy24, iż należna kwota została pobrana z Państwa konta - jest to więc najszybszy sposób na dokonanie transakcji. Takiego przelewu mogą Państwo dokonać od razu po złożeniu zamówienia lub w terminie późniejszym.

Aby dokonać płatności od razu po złożeniu zamówienia należy kliknąć przycisk "opłać zamówienie", który wyświetli się w podsumowaniu zamówienia, po potwierdzeniu danych w ostatnim kroku ścieżki zakupowej. Jeśli chcą Państwo dokonać płatności w terminie późniejszym, mogą to Państwo zrobić ze swojego Panelu Klienta (dostępnym po zalogowaniu i kliknięciu pozycji "MOJE KONTO" u góry ekranu), przechodząc na zakładkę "Zamówienia" i najeżdżając myszką na pozycję "Więcej" w ostatniej kolumnie na liście zamówień. Jeśli nie mają Państwo konta w naszym sklepie mogą Państwo dokonać takiej płatności po kliknięciu w link z e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia, służący do podglądu aktualnego statusu zamówienia:

Sprawdzanie statusu zamówienia


Po kliknięciu w ten link, zostanie Państwu wyświetlona strona podsumowania zamówienia z przyciskiem "Opłać".

W każdym z tych przypadków, po przejściu do płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24, zostanie Państwu wyświetlona lista możliwych sposobów płatności:

Przelewy24 - wybór banku

Po wyborze banku, w którym mają Państwo konto, zostaną Państwo przekierowani na stronę banku, gdzie - po wypełnieniu danych logowania - dane do przelewu zostaną automatycznie wprowadzone do systemu bankowego. Niezbędne będzie jedynie ich zatwierdzenie przy użyciu takiego sposobu autoryzacji, jaki używają Państwo do dokonywania transakcji. Po skutecznym dokonaniu płatności w tym systemie kwota należna za zamówienie jest pobierana z Państwa konta bankowego, a my otrzymujemy od serwisu powiadomienie o dokonaniu płatności, po którym możemy przystąpić do realizacji zamówienia.



6. Wystawianie opinii po zakupie.

Będzie nam bardzo miło, jeśli po dokonanym zakupie zechcą się Państwo wpisać do naszej Księgi Opinii. Funkcjonalność ta dostępna jest dla wszystkich użytkowników, którzy przed lub w trakcie zakupu zdecydowali się na założenie konta w naszym sklepie (założenie konta po zakupie nie pozwoli już na dodanie opinii do dokonanej wcześniej transakcji).

W celu wystawienia opinii należy zalogować się na własne konto w sklepie i przejść na zakładkę "Zamówienia". Po najechaniu myszą na pozycję "Więcej" w kolumnie "Akcje" wyświetli się menu kontekstowe, z którego należy wybrać pozycję "Dodaj opinię":

Lista zamówień

Wyświetlony zostanie formularz, w którym mogą Państwo wpisać treść opinii. Państwa dane personalne nie będą widoczne dla innych użytkowników - domyślnie wyświetlone będzie tylko imię, nazwa miejscowości oraz dane dotyczące zamówienia. Jeśli nie mają Państwo nic przeciwko wyświetleniu Państwa nazwiska przy opinii, mogą Państwo również zaznaczyć opcję "Zgadzam się na wyświetlenie swojego nazwiska":

Formularz opinii

Po kliknięciu "Dodaj opinię" zostanie ona przesłana do moderacji. Opinia zostanie opublikowana natychmiast po sprawdzeniu, czy nie zawiera treści sprzecznych z obowiązującym prawem.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl