Gemlord.pl

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

W wypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim.

Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt.

Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dni.

W przypadku konieczności złożenia reklamacji mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, lecz nie jest to obowiązkowe. Wzory formularzy dostępne są na dole niniejszej strony.

 

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować naszą firmę:

GEMARTIS Piotr Denejko
Al. Solidarności 117 lok. 409
00-140 Warszawa
mail: sklep@gemlord.pl
tel. 22 100 50 55

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzory formularzy dostępne są na dole niniejszej strony.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, których przedmiotem jest świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz na adres:

GEMARTIS Piotr Denejko
Al. Solidarności 117 lok. 409
00-140 Warszawa

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 1400 PLN.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Przesyłka zwrotna - wybór przewoźnika

Zanim dokonają Państwo wyboru firmy kurierskiej, która dostarczy nam zwracaną biżuterię, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

  • Niemal wszystkie firmy kurierskie w Polsce mają w swoich regulaminach zapisy o zakazie przesyłania biżuterii. W przypadku zaginięcia przesyłki zawierającej niedozwoloną zawartość uzyskanie odszkodowania może być problematyczne, zatem korzystając z takiego kuriera podejmują Państwo ryzyko.

  • Przesyłanie biżuterii dozwolone jest usługami oferowanymi przez Pocztę Polską (w tym usługą kurierską Pocztex). W celu ubezpieczenia paczki należy jednak pamiętać o zadeklarowaniu jej wartości (samo zaznaczenie opcji "ubezpieczenie" nie chroni przesyłki z biżuterią).

  • Uprzejmie prosimy o nie nadawanie do nas przesyłek InPostem - działający na naszym terenie kurier "ułatwia" sobie pracę odsyłając paczki do nadawcy z informacją o braku możliwości doręczenia. Takie działanie InPostu może się zatem wiązać dla Państwa z koniecznością ponownego wysłania i opłacenia przesyłki. Jak do tej pory reklamacje w tej firmie nie przyniosły pożądanego rezultatu.

 

 

Formularze do pobrania

Formularz reklamacji towaru
Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży
Formularz reklamacji usługi
Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usługi

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl